FA EN

اخبار و اطلاعیه ها

همزمان با ایام الله دهه فجر و در سالروز میلاد امام جواد علیه السلام و در سی امین سالگرد تاسیس موسسه جوادالائمه(ع) مراسم افتتاحیه بازارچه محصولات کارآفرینی و کسب و کارهای دانشجویی با حضور ریاست محترم دانشگاه جامع علمی کاربردی جناب آقای دکتر جعفری و معاون محترم علمی آن دانشگاه جناب آقای مهندس حیدری و مدیر عامل محترم موسسه خیریه فرهنگی جوادالائمه(ع) جناب آقای مهندس سفید ؛ در شانزده غرفه «کانون تبلیغات راچینه»؛ «محصولات طراحی معماری ایرانی» ؛ «گروه هنری پارسه» ؛«رستوران هفت چشمه»؛«سوخته نگاری»؛«تابلوهای دکوراتیو و پتینه کاری» ؛«ترمه»؛«معرق کاری چوب و مس»؛«محصولات استارتاپی بانوان»؛ «توسعه تجارت کامیار رابین»؛«طراحی ، نقاشی و معرق کاری»؛ «آموزشگاه آوای بیداری وخانه عشق ودوستی»؛«مزون انیس و میراتیس»؛«کارگاه تولیدی حمایتی دنیای خاص»؛«تولیدی مجیر»؛«فرشته های حرکت» و نیز غرفه مرکز محترم علمی کاربردی فرهنگ و هنر فردا برگزار گردید و ضمن تقدیر ویژه از همه غرفه های دانشجویی که با حضور گرم خود صفای ویژه ای به مرکز داده بودند درنهایت غرفه گروه هنری پارسه به عنوان غرفه برگزیده انتخاب شد.
إِنْ تُقْرِضُوا اللَّهَ قَرْضاً حَسَناً يُضاعِفْهُ لَکُمْ وَ يَغْفِرْ لَکُمْ وَ اللَّهُ شَکُورٌ حَليمٌ (تغابن 17)درود خالصانه و ارادتي خاضعانه محضر شما خیرین بزرگواركه با حمايت هاي بي شائبه و بي دريغ خود روشن بخش حريم مهرورزي و ايثار بوده ايد.سپاس فراوان كه همواره در انجام امور خير پيشگام بوده ايد و وقت گرانبهاي خود را صادقانه در جهت پيش برد اهداف اين صندوق نهاده ايد. همواره دلتان شاد و ايام به كامتان باد. موسسه آموزش عالی امام جواد(ع) به مناسبت سی امین سال تاسیس موسسه از بانی کتابخانه دانشگاه دعوت و دریک جمع دوستانه با مسئولین موسسه به مصاحبت و گفتگو پرداخت. حمید توکلی که به یاد پدر بزرگوارش در لیست خیرین موسسه خیریه فرهنگی حضرت جوادالائمه (ع)قرار گرفته بود از انگیزه خود برای انجام این کار سخن گفت همچنین موسسه جوادالائمه (ع) را اولین انتخاب خود جهت فعالیت خیریه خواند. دراین نشست داریوش پورسراجیان رییس دانشگاه  به فعالیت های اخیرش در این مرکزاشاره همچنین چشم اندازها و برنامه های آتی را عنوان کرد.
جشنواره نفس در قفس با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیره عمد امروز افتتاح شد دبیرستان دخترانه دوره دوم حضرت جوادالائمه (ع) به همراه مدیر عامل موسسه و مسئولین مجتمع میزبان معاونین اداره کل آموزش  و پرورش و ستاد دیه استان یزد بود.غلامعلی سفید به دلیل سی امین سال تاسیس موسسه در ابتدای سخن خویش خاطرات گذشته را مروروسپس از رویکردهای آموزشی و فرهنگی مجتمع یاد کرد. همچنین مشارکت دانش آموزان را در برنامه های فرهنگی به مناسبت سی امین سال تاسیس موسسه در راستای اهداف موسسه موثر خواند.عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در ادامه به گزارش عملکرد این ستاد در ۵ ماهه نخست سال جاری پرداخته و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۶۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند که از این تعداد آزاد شده تعداد ۴۲ مددجو مربوط به محکومین مالی ، تعداد ۱۳ مددجو محکوم پرداخت مهریه، تعداد ۱۰ مددجو محکوم نفقه و یک محکوم پرداخت دیه حادثه کار بودند. پنجمین جشنواره خیریه با مشارکت دانش آموزان از 27 دی ماه الی 5 بهمن ماه درمحل دبیرستان دایرو بازدید برای عموم آزاد خواهد بود. آدرس: صفاییه-خیابان شهیدان اشرف-بلوار بوستان صبح ها ازساعت 8 الی 12 عصرها ازساعت 17 الی 20
به گزارش واحد روابط عمومی موسسه خیریه فرهنگی حضرت جوادالائمه (ع) علی اصغر فانی به یزد سفرکرد و صبح چهارشنبه 7 دی ماه در دفترغلامعلی سفید، مدیر عامل موسسه درجمع مدیران و معاونین مجتمع آموزشی و مسئولین موسسه  حضور یافت.وی به عنوان استاد دانش مدیریت پیرامون برنامه های استراتژیک و هدف گذاری ها در مجموعه آموزشی سخن گفت همچنین در این نشست تعریفی اصولی از چگونگی تغییر و تحول در سازمان به مسئولین ارائه گردید. علی اصغرفانی، مدیرکلی چندین دوره آموزش متوسطه آموزش و پرورش  را در کارنامه خود دارد. وی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۶ در تاریخ اول فروردین ۵۹، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۶ از تاریخ اول فروردین ۶۰، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در سال ۱۳۶۴، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۶۴ تا ۶۸، معاون و قائم مقام دانشگاه علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس در سال‌های ۶۸ تا ۷۲، معاون فرهنگی بنیاد شهید در سال‌های ۷۲ تا ۷۶، معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال‌های ۷۶ تا ۷۷، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در سال‌های ۷۷ تا ۷۸، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۷۷ تا ۸۰، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال‌های ۸۰ تا ۸۴، سرپرست وزارت آموزش و پرورش از ۸ شهریور ۸۴ تا ۱۸ آبان ۸۴، سرپرست دبیرخانه شورای تعلیم و تربیت و استادیار دانشگاه تربیت مدرس، مشاهده می‌شود. علی اصغر فانی دارای جوایزی مانند مدیر برگزیده ملی هشتمین جشنواره خوارزمی و مدیر عالی نمونه سومین جشنواره شهید رجایی است.  
  پیش دبستانی طرح پروژه پیش دبستانی پس از مطالعه بر روی به روزترین و کارآمدترین کودکستان های دنیا و با رویکرد ایستگاهی تهیه شد؛ به این طریق که فضاها و کاربری ها ثابت هستند و کودکان در هرلحظه خودشان تصمیم میگیرند که چه فعالیتی داشته باشند. این پروژه با 900 متر زیربنا در دوطبقه با سازه بتنی طراحی و اجرا شد. این واحد آموزشی که دارای 8 کلاس است مهرماه 1401 به بهره برداری رسید. دبستان امامشهر (امیر مظفر رحیمیان) دبستان امامشهر با رویکرد آموزشی دانش‌آموزمحور طراحی شده است؛ فاز یک این پروژه با کاربری سالن ورزشی در سال 97 توسط خیّر محترم آقای دکتر رحیمیان به یاد فرزند مرحومشان زنده یاد امیرمظفر رحیمیان تکمیل و به بهره برداری رسید. فاز 2 دبستان، با 1725 مترمربع زیربنا در سه طبقه و با 10 فضای آموزشی در مرحله تکمیل اسکلت و سقف ریزی قرار دارد. طی برنامه ریزی انجام شده این فاز در مهرماه 1402 به بهره برداری خواهد رسید. این دبستان در مجموع 4500 متر زیربنا و 30 فضای آموزشی خواهد داشت. سالن ورزشی امامشهر (سعید افضلی پور) این سالن ورزشی در بخش تحتانی حیاط پیش دبستانی این مجتمع در منطقه امامشهر در حال ساخت است. هزینه ساخت این واحد کمک آموزشی توسط خانواده خیّر فقید، مرحوم سعید افضلی پور تأمین شده است. این سالن ورزشی 260 مترمربع زیربنا دارد و با اسکلت بتنی ساخته میشود. طرح توسعه دبستان پسرانه دوره اول (زهرا خالدی) طرح توسعه این دبستان در دو طبقه و 450 متر مربع با 4 کلاس در 6 ماهه اول سال 1401 تکمیل و در مهرماه همین سال به بهره برداری رسید. مرکز خلاقیت و نوآوری این مرکز با هدف گسترش تحقیق و پژوهش به فضاهای منعطف در 3 طبقه طراحی شده است. زیربنای این مرکز 1050 مترمربع و با سازه بتنی در حال اجرا میباشد. بدنه دبیرستان پسرانه دوره دوم در پی سیل اخیر شهر یزد، بخشی از بدنه محوطه دبیرستان پسرانه این مجتمع تخریب شد. بلافاصله مرمت بدنه در دستور کار قرار گرفت؛ طراحی بعد از نیازسنجی دبیرستان به صورت فضای سبز و استراحتگاه دانش آموزان انجام شد و به مرحله اجرا رسید.
غلامعلی سفید، مدیرعامل موسسه امام جواد (ع) یزد در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان نویسنده و تصویرگر مجتمع آموزشی امام جواد(ع) با عنوان «قلم‌های کوچک، قدم‌های بزرگ» گفت: تمام برنامه‌های این بخش توسط دانش‌آموزان، معلمان، مربیان و مسئولان موسسه آموزشی امام جواد(ع) برگزار می‌شود. وی افزود: مجموعه امام جواد(ع) به تربیت همه جانبه توجه دارد و ما معتقدیم در فضای آزاد و با شناخت استعدادها و رشد دانش‌آموزان می توانند آینده خوبی را برای کشور رقم بزنند. بیان کرد: اگر بخواهیم با زور چیزهای خاصی را در ذهن دانش‌آموزان وارد کنیم، موفق نخواهیم بود و لذا در این موسسه در کارهای آموزشی، ورزشی و هنری قدم‌های ویژه‌ای بر می‌داریم و تلاش معلمان در این سمت‌وسوها است. سفید گفت: ما سعی داریم در کنار درس به ابعاد دیگر زندگی در بچه‌ها توجه کنیم و تنها به حفظ کتاب بپردازیم بلکه برای زندگی تربیت می‌کنیم و سعی داریم مدرسه زندگی داشته باشیم. وی افزود: چندسالی است که در این مسیر قدم برداشته‌ایم و بچه‌های این مرکز را به نوشتن و نویسندگی تشویق می‌کنیم تا بتوانند درون خود را شکوفا کنند.